A ja bym poczekał z zakupem co najmniej do końca lutego. Może wyjdzie jakaś nowość, a wtedy ceny obecnych powinny spaść. Kupowanie teraz na lato trochę mija się z celem.
opony letnie - co myślicie
Zwiń
X
-
Niby tak... Ale jak nie ceny kauczuku, to znowu jakaś wojna i taniej raczej nie będzie...
Nic tam. Czekam i śledzę rynek na razie :-)OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez degeneratZamieszczone przez januszdgMichelin pilot sport 3 może ktoś ma jakieś opinie na temat tych opon, myśle o ich zakupie w rozmiarze 235/40 R18.
Myślałem tez o Nokianach Zline i o vredestein ultrac vorti
Co wybrać a może coś innego?
Komentarz
-
-
Witam. Jakie oponki letnie możecie mi polecić w rozmiarze 205x60x15 do octavki kombi? Auto rodzinne czasem do szybszej jazdy ale przeważnie 120km/h. - oczywiście czasem zdarzy się depnąć :P Obecnie mam opony firmy Kleber Dynaxer HP 2 91H 205x60x15 - jeździ się na nich świetnie ale na dzień dzisiejszy cena mnie odstrasza. Budżet 200-350zł za szt max. Nie chce pływać na zakrętach.Skoda Octavia II Kombi: Ambiente 2.0 TDI 140KM
Komentarz
-
-
czołem powoli zaczynam sie rozglądać za oponkami letnimi na nastepny sezon. mają być 225/45/17. co polecacie? najważniejsze to żeby były ciche i nie wyzabkowaly się zbyt szybko. cena też w miare rozsądna powiedzmy ok 1500 zl za komplet.
yokoma achilles ktoś zna bo sa w rewelacyjnej cenie
zastanawiam się też nad uniroyal rainsport 3
co o nich myslicie jakie inne polecacie? chciałbym kupić w tym roku na wyprzedażyBYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Przejechałem na Rainsportach 3 w Caddy 15000km w tym sezonie. Zużycie około 2mm. Zarówno na mokrym jak i na suchym - rewelacja przy normalnej jeździe. Są bardzo miękkie czyli super komfortowe. Mi to odpowiada i Tobie w 17" i 1.6 LPG też powinno. Dla jeżdżących szybko i bardzo szybko na suchym - są bankowo lepsze propozycje.
PS. Nie ma najmniejszych objawów ząbkowania (w przeciwieństwie do Dunlopów SP01 które wyząbkowały w Caddy już po 10000km.
Komentarz
-
-
A tak profilaktycznie spytam co w rozmiarze 225/40/R18 byscie polecili?
W tej chwili mam Turanzy ER33 z 5mm bieznika i nieraz mi zadek uratowaly wiec chcialbym cos o podobnej jakosci najwiecej jezdze po miescie i do pracy na DK11 ale do tego nie potrzeba jakichs dobrych opon, ale czasem mam kurs gdzies dalej i chce zeby sie autko trzymalo nawet na mokrej nawierzchni przy wiekszych predkosciach
Mozliwie w jak najlepszym stosunku cena/jakosc. Tylko nowki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez majuDJChyba jednak odżałuję co nieco kasy i kupię Michelin Energy Saver+ 205/55/R16 91V
Dobra cena 295zł za taką oponkę.
Używa ktoś z Was tych opon ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dudek_tPrzejechałem na Rainsportach 3 w Caddy 15000km w tym sezonie. Zużycie około 2mm. Zarówno na mokrym jak i na suchym - rewelacja przy normalnej jeździe. Są bardzo miękkie czyli super komfortowe. Mi to odpowiada i Tobie w 17" i 1.6 LPG też powinno. Dla jeżdżących szybko i bardzo szybko na suchym - są bankowo lepsze propozycje.
PS. Nie ma najmniejszych objawów ząbkowania (w przeciwieństwie do Dunlopów SP01 które wyząbkowały w Caddy już po 10000km.
dobry feedback. potwierdza sie ze sa miekkie . szkoda
albo sport albo miekkie. po co nazwali je rainsport.
Komentarz
-
-
w moim rozmiarze z markowych opon najtaniej wychodzą nokia ny z line.
jakieś opinie o tej oponie ? może ktoś jeździł na tych gumach.
Komentarz
-
-
Teraz używam oponek Goodyear 205/55/R16 91H
Przymierzam się do kupna na nowy sezon jakiś oponek, tylko zależy mi na dobrej cenie.
Co sądzicie o takich oponkach? Kormoran Runpro B2
ponad 200 tysięcy opon we własnym magazynie, tylko nowe opony, wysyłka za darmo w 24h też za pobraniem, bezpośredni dystrybutor Goodride | Opomarket.pl
Na oponeo nawet mają dobrą opinie a są dosyć tanie http://www.oponeo.pl/dane-opony/korm...05-55-r16-91-h
Czy lepiej dorzucić z 100zł i kupić Michelin Energy Saver+ 205/55R16 91V ???? Czy może one są przereklamowane? Na serio jakaś jest oszczędność na nich paliwa i długo się ścierają?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dudek_tbeaviso, napraw zawieszenie, opony nie mają tu nic do rzeczy
Nadszedł moment wymiany kół na zimowe. Zdjąłem koła z BluResponsami (przejechałem "aż" 7000 km przez sezon letni), założyłem koła ze starymi Pirelli Sottozero (ten sam "dziadkowy" rozmiar 195/65 R15). No i co? I normalnie inny samochód Od razu odczuwalny lepszy kontakt z nawierzchnią, brak efektu "poduszkowca", żadnego bujania na prostej, precyzja, a w szybkim łuku auto przewidywalne. Jakoś nie zawieszenie, tylko opony okazały się do dupy. Co z tego że są ciche, skoro samochód pływał jak ponton. Opony z 7 mm bieżnikiem (centralny rowek) idą na sprzedaż i wracam do CEC3, tak jak dała fabryka. Naprawdę, trzeba bardzo spokojnie jeździć z punktu A do punktu B, żeby nie zauważać tej kardynalnej wady Dunlopów. No bo żeby po zmianie z letnich na zimówki cieszyć się z lepszego prowadzenia na suchym asfalcie...? Absurd. Zawsze było i powinno być odwrotnie - letnie kapcie powinny być sztywniejsze. Koniec - dla mnie zakup nietrafiony, przestrzegam, bo w tym rozmiarze można znaleźć oponę zapewniającą znacząco lepsze warunki trakcyjne w szybszej jeździe. Więcej nie krytykuję. A dla spokojnych i zainteresowanych mega cichą gumą - prawie nowe opony (7000 km przebiegu, bez uszkodzeń) na sprzedaż w Trójmieście.
M.666 4U
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsZamieszczone przez beavisoZamieszczone przez dudek_tbeaviso, napraw zawieszenie, opony nie mają tu nic do rzeczy
M.
Też byłem zadowolony z cichej, spokojnej jazdy. Ale wady ujawniały się przy szybkiej i ostrzejszej. Po prostu się rozczarowałem, a byłem zwabiony powszechnie dobrymi opiniami. Więc, jakby ktoś jeszcze miał poczuć się zawiedziony, to wolę dorzucić tę łyżkę dziegciu i więcej nie zabierać głosu. Kto będzie chciał, to doczyta.
Swoją drogą nie sądziłem (za mało doświadczenia), że zmiana tylko modelu opon (a nie ich parametrów) może mieć tak kardynalny wpływ na charakterystykę prowadzenia inną niż hamowanie czy aquaplaning - a mianowicie na stabilność, szybkość w łuku i wyczucie toru jazdy. To też kwestia przyzwyczajenia i preferencji. Jakby takie opony były fabrycznie, to pewnie nie wiedziałbym, że auto potrafi jeździć inaczej. Może gdybym kupił ten rozmiar ale z indeksem V zamiast H byłoby lepiej?
Specjalnie czekałem z wydaniem ostatecznego werdyktu na moment zmiany na zimówki, bo byłem bardzo ciekaw jak wówczas zachowa się samochód i jakie będą moje odczucia. Wiedziałem, że Sottozero są stosunkowo twarde jak na zimowe opony i że nigdy przedtem nie narzekałem na ich trakcję na asfalcie (za to na śniegu kiepsko ciągną). Ale mimo to momenty zmiany z Sottozero na letnie CEC3 (co robiłem przez 5 lat z rzędu) zawsze oznaczały utwardzenie samochodu i wrażenie zwiększenia oporu na kierownicy (tuż po wyjeździe z zakładu). Tym razem miałem takie samo wrażenie - ale po zmianie z letnich Dunlopów na zimowe Sottozero! Więc różnica w sztywności między BluResponse a CEC3 musi być jednak ogromna. Wolałbym żeby tak nie było, bo teraz tylko problem i lekko ze 3 stówki w plecy na odsprzedaży, o ile ktoś zlituje się i weźmie - ale cóż, przyjemność i pewność jazdy jest warta sporo więcej.
M.666 4U
Komentarz
-
-
NO DUNLOPY faktycznie w zakrętach troszkę płyną jakby ale się trzymają..opinie klientów . założę sobie na wiosnę znowu i przejadę się ostrzej to może coś napiszę..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz